روش پاک کردن انواع لکه از روی مبل سفید

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

روش پاک کردن انواع لکه از روی مبل سفید

۳ بازديد

طرز تمیز کردن گونه های لکه از روی مبل سپید
برای شستشوی مبل و نظافت کردن لکه از روی مبل سپید، قالیشویی خوب در مشهد بایستی به‌این نکته دقت نمائید که لکه به وجود آمده بر روی مبل شما از چه نوع لکه ای میباشد. لکه ها در دو نوع لکه تر و لکه کم آب می باشند که هر یک روش های گوناگونی برای برطرف نمودن دارا‌هستند و می بایست به نحوه مشخصی شسته شوند.
برای از دربین بردن و شستشوی مبل از لکه تر و مایعات، آغاز حوله ای کاغذی را بر روی آن قرار داده تا خیسی و مایع جذب آن خواهد شد. این عمل را در چنددفعه و هر توشه با حوله ای تازه اعمال دهید. بعد از آن که خیسی لکه نابودشد، با یک دستمال پاک و یه خرده مایع شوینده آن را منزه نمائید. این فعالیت را تا‌هنگامیکه لکه از فی مابین برود، ادامه دهید.
برای از فی مابین بردن لکه کم آب نیز بایستی بدانید که آغاز بایستی لکه را به روشی قابل انعطاف فرمائید. برای ایفا این شغل میتوانید از یک دستمال مرطوب امداد بگیرید. در شکل عدم رطوبت بر روی لکه، می‌توانید از سرکه برای این فعالیت به کارگیری فرمائید. آن‌گاه برای از در بین بردن بی نقص لکه و شستشوی مبل از یک دستمال مرطوب و پاره ای صابون خانگی مایع امداد بگیرید. اثرات باقی‌مانده بر روی مبل سپید خویش را می‌توانید با به کار گیری از مخلوط جوش شیرین و سرکه و تمیز کننده های چند‌منظوره از میان ببرید.

فرآیند اصولی نظافت کردن مبل سپید
در مجموع شستشوی مبل و پاک کردن مبل سپید دارنده پروسه خاصی میباشد. از این فرآیند می شود به جاروکشی، به کارگیری از برس و فرچه ای دستی و استعمال از ماده شوینده طبیعی نظیر سرکه و جوش شیرین و ماده های شوینده شیمیایی اسم پیروزی. او‌لین مرحله قبل از شستشوی مبل جاروکشی آن میباشد تا گرد و غبار و خاک را از روی آن منزه نمایید. بعد از آن بوسیله یک فرچه و برس ماده شوینده شیمیایی و طبیعی نظیر سرکه و جوش شیرین و بقیه تمیز کننده های چند کاربردی کثیفی ها و لکه های روی مبل سپید را به خیر و خوبی تمیز کنید.

استعمال از محلول صابون خانگی برای نظافت کردن مبل سپید
صابون خانگی را در کاسه آب ولرم قرار دهید و کف نتیجه ها از آن را با به کارگیری از اسفنج به آرامی روی سطح مبلمان بکشید تا لکه‌ها پاک شوند. درصورتی که صابون خانگی مایع در چنگ داشتید، یک‌سری قطره از آن را باطن آب بریزید و هم بزنید تا کف تولید گردد. بعداز اینکه یک بخش از مبلمان را با کف صابون خانگی منزه کردید با به کار گیری از یک دستمال نخی کم آب، رطوبت آن را بگیرید. به همین ترتیب ادامه دهید تا مجموع مبلمان منزه گردد.

به کار گیری از شامپو فرش برای پاک کردن مبل سپید نیز سود خیر درپی داراست. برای این فعالیت مطابق راهبرد فرآورده که روی برچسب شامپو فرش آمده شغل نمائید.

بعد از پاک کردن مبلمان تا یکسری ساعت روی آن ننشینید و پنجره‎ها را گشوده نمائید تا در معرض هوای آزاد کم آب گردد. عالی میباشد بعداز کم آب شدن مجددا روی سطح مبلمان را جارو یا این که برس بکشید تا جلوه بهتری داشته باشد.

مبل سپید را در معرض فروغ آفتاب قرار ندهید
این نکته را به خیال داشته باشید مبل سپید را نباید در معرض نور و روشنایی بی واسطه خورشید قرار دهید چون کم کم منجر تغییر‌و تحول رنگ پارچه آن میگردد. در‌صورتی‌که به مجبور مبل در جوار پنجره قرار گرفته مسلما پرده را طوری تهیه فرمایید که از تابش نوروروشنایی به مبلمان دوری نماید. ممکن میباشد نیاز باشد هر یک سری وقت یک‌توشه مبلمان را جابه‌جا نمائید تا زمانبر‌بازه زمانی در معرض تابش نوروفروغ خورشید نباشد. در صورتی از روکش مبل به کارگیری می کنید که دیگر مکان نگرانی وجود ندارد.

شیوه خودداری از آلوده و کثیف شدن مبلمان سپید
مبلمان سپید یکی مبلمانی می باشند که به آسانی و راحتی آلوده و کثیف می‌شوند، به خصوص برای عده ای که دارنده فرزند خرد هستند. به خواسته پرهیز از کثیفی و آلودگی مبل سپید خویش، شایسته ترین فعالیت آن میباشد تا کاوری بر روی مبل بکشید. شیوه آینده در حفظ و پرهیز از مبل سپید، عدم قرار دادن آن در مقابل فروغ و روشنایی آفتاب میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
برای ارسال نظر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید
جهت عضویت اینجا کلیک نماید و یا برای ورود اینجا کلیک نمایید