پاک کردن لکه شاه توت از روی فرش

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

پاک کردن لکه شاه توت از روی فرش

۳ بازديد
پادشاه توت جز خوشمزه ترین میوه ها میباشد ولی در صورتیکه قالیشویی خوب در مشهد آب آن بر روی فرش ها ریخته گردد و دیر منزه خواهد شد سبب ساخت لکه گردیده و ظواهر زیبای فرش را از دربین می‌برد. برای پاک کردن لکه فرمانروا توت از روی فرش شایسته ترین عمل این میباشد که در به عبارتی لحظه ریخته شدن و پیش از کم آب شدن آن مبادرت به نظافت کردن خواهد شد به این دلیل‌که در شکل کم آب شدن لکه ممکن میباشد که نظافت کردن آن به مشقت انجام یافته و نیاز باشد که از سرویس ها قالیشویی مصرف شود. همان طور که گفته شد امروزه محلول ها و ماده شوینده متعدد و زیادی برای پاک کردن اشکال لکه ها از روی فرش در منزل وجود داراست. اسپری های لکه بر، محلول مواد شستشو و هیدروژن پراکسید، محلول سرکه سپید و آب، محلول آب جوش و جوش شیرین، محلول آب و نمک، محلول آب، هیدروژن پراکسید و سدیم کربنات، شوینده های منحصر به فرد و شامپو فرش، محلول آب و آمونیاک و … از مهمترین مواد پاک کننده لکه ها از روی فرش میباشند.
برای نظافت کردن لکه سلطان توت از روی فرش می اقتدار از محلول آب و سرکه بهره مند شد. آغاز می بایست شخص یکپارچه پاک را به محلول آغشته نماید و آن گاه به آرامی بر روی لکه ضربات آهسته وارد نماید تا به طور کامل لکه رقیق و منزه خواهد شد. این کار می بایست تاوقتی‌که لکه به طور کامل از فی مابین برود تکرار گردد. در صورتی‌که اثر ها لکه همچنان مانده بود شخص میتواند از محلول شامپو فرش، سرکه و آب به کار گیری نماید تا لکه به طور بی نقص از فی مابین برود.
همینطور استعمال از یخ و آب سرد برای رقیق خیس کردن لکه پادشاه توت میتواند پروسه تمیز کردن آن را بی آلایش خیس نماید. بعداز رقیق شدن لکه می قدرت از مواد شستشو متفاوت مانند ریکا، شامپو فرش و … به کار گرفت. در غایت در شرایطی‌که لکه پادشاه توت به طور کامل پاک نشد اشخاص می‌توانند از سرویس ها قالیشویی به کار گیری کنند.
نکات اساسی برای از در میان بردن لکه فرش
وقتی که نسبت به زدودن لکه از فرش در خانه مبادرت می کنید؛ بایستی همواره بعضی نکات اساسی را مدنظر قرار دهید. از جمله مال فرش عنایت متعددی داراست. فرش‌های دستباف معمولا حساس‎‌خیس بوده و به انگیزه استعمال از رنگ‌های طبیعی ممکن میباشد در صورتی‌که که محلولی روی آن ها بمالید، رنگ پس بدهند. یک کدام از نکات اصلی برای نظافت کردن لکه فرش در خانه، مبادرت سریع و فوری قبل از کم آب شدن فرش میباشد. همینطور به حافظه داشته باشید که از حوله برای تمیز کردن به کار گیری فرمایید خیر دستمال کاغذی.
هیچ گاه حوله را روی فرش نمالید و همواره قبل از آغاز لکه‌بری در خانه، محلول خویش را در کناره‌ای از فرش آزمون نمائید تا مطمئن گردید آسیبی به فرش شما وارد نمی‌نماید. همواره فرش‌ها را جارو نمائید تا گرد غبار روی فرش نماند. در غایت در حالتی که که لکه مدتی زمان بر روی فرش ماند یا این که به شیوه‌های خانگی اعتقاد ندارید، این شغل را به متخصصان قالیشویی بسپارید. یک قالیشویی دارای اعتبار و مطمئن بعد از تحقیق لکه مو جود روی فرش شما با ماده شوینده اختصاصی و مرغوب لکه فرش را میبرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.