روش دوم تمیز کردن شکلات

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

روش دوم تمیز کردن شکلات

۳ بازديد
طرز دیگری که می توانید از آن برای نظافت کردن لکه شکلات قالیشویی خوب در مشهد از روی فرش به کارگیری فرمایید به گستردن تحت میباشد:
مانند طرز نخستین، با به کارگیری از یک کارد کره‌خوری، بقایای ارثیه از شکلات را از فرش غیروابسته نمایید. عملکرد نمایید تا مکان ممکن کناره خنجر با فرش زاویه ملایمی داشته باشد. در شرایطی‌که برای برداشتن شکلات، شمشیر را به طور عمود در فرش فرو نمایید ممکن میباشد الیاف آن مبتلا زخم گردد.
با به کار گیری از یک دستمال کاغذی یا این که پارچه منزه و سپید، پاره ای لکه‌بر فرش را روی بقایای شکلات بمالید.
در شرایطی‌که پس از جاری ساختن مرحله دو، همچنان اثر ها لکه پیداست؛ یک چهارم قاشق دمنوش‌خوری ریکا را با یک فنجان آبی رنگ که دمایش به دمای اطراف رسیده ادغام فرمایید.
این ترکیب آب و شوینده را مستقیما روی لکه بریزید.
آن‌گاه استارت به نظافت کردن فرش با به کارگیری از یک اسکاچ به طور کامل پاک نمائید. اعتنا فرمائید که تکان دست بایستی از کناره بیرونی لکه استارت گردیده و به نصیب داخلی آن منجر گردد. ایفا این شغل ضمانت می‌نماید که لکه شکلات بیشتر از این پخش نمی شود.
بگذارید کف تا هنگامی که کم آب خواهد شد روی فرش بماند. احتمالا بعداز کم آب شدن کف، لکه شکلات ناپدید میگردد.
نحوه سوم
طریق سو‌مین که برای تمیز کردن لکه شکلات به شما فراگیری میدهیم بیشتر برای لکه‌های جدید و مرطوب مطلوب میباشد. این شیوه مشتمل بر پروسه ذیل میباشد:
به محض اینکه لکه‌ای روی فرش با ریختن شکلات ساخت شد؛ با به کار گیری از یک چاقوی کره‌خوری یا این که ابزاری مشابه به آن، تا جایی که میتوانید تکه‌های درشت شکلات را بردارید.
بعد پاره ای آب سرد را مستقیما روی لکه فرش بریزید.
در مرحله سپس بایستی با به کارگیری از پاره ای ریکا و یکپارچه پاک، روی لکه را به طور دورانی مالش دهید. بگذارید تعدادی دقیقه فرش در همین شرایط بماند.
برای آبکشی نیز یک لگن مطلوب ذیل محل لکه گردیده بگذارید و کف ما‌نده را با به کار گیری از آب سرد بشویید.
این پروسه را تا هنگامی که لکه شکلات از در بین برود تکرار فرمایید.
یک طرز ایمن برای نظافت کردن شکلات از فرش
فرش از الیاف ساخته شده میباشد و واحد سنجش آلرژی آن متعلق به نوع و کالا نخی دارااست که از آن بافته گردیده است. به این ترتیب در حالتی که در باب کالا فرش خویش داده ها کافی ندارید؛ سفارش می کنیم که قطعا برچسب الصاق گردیده پشت فرش را با تمرکز رسیدگی نمایید. روی این برچسب معمولا داده ها مفیدی درخصوص شیوه شستشوی فرش و شوینده‌هایی که برای الیاف آن مضر می باشند مندرج میباشد. با این وجود گاهی این برچسب بر تاثیر حرکت میل کردن و جابه‌جایی فرش مخدوش گردیده و داده ها صحت از روش اصولی شستن قالی در دسترس شما وجود ندارد. درین موقعیت شایسته ترین کاری که میتوانید اعمال دهید این میباشد که در ادامه شایسته ترین قالیشویی در حوالی محل معاش خودتان باشید.
اکثر کارشناسان به کارگیری از سرویس ها مطمئن و حرفه ای قالیشویی‌ها را به نحوه‌های سنتی و خانگی ارجح می‎دانند. عامل این سفارش‌ها این میباشد که در‌این مرکز ها روزمره ده‌ها قالی با موقعیت شبیه با فرش شما شسته می‌گردد. به این ترتیب پرسنلی که در این موسسه‌ها کار دارا هستند؛ علاوه بر شناخت با اشکال فرش‌ها، دقیقا میدانند که برای نظافت کردن لکه‌ای مانند لکه شکلات و یا این که حتی نظافت کردن لکه خون از فرش می بایست از چه شوینده‌ای و به چه میزانی به کارگیری نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.