چگونه بهترین سایز فرش بر اساس متراژ خانه بخریم؟

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

چگونه بهترین سایز فرش بر اساس متراژ خانه بخریم؟

۳ بازديد
تعیین فرش با سایز و اندازه صحیح موجب می‌گردد قالیشویی خوب در مشهد تا فضای شما زیباتر و شکیل خیس به لحاظ رسد. از طرف دیگر گزینش سایز مطلوب فرش می‌تواند به گران قدر خیس یا این که خرد خیس نشانه دادن دور و بر یاری دهد و در میان دکورا سیون مبلمان و اسباب منزل هارمونی بیشتری ساخت و ساز نماید. ولی چطور یک فرش با بعدها مطلوب گزینش کنیم؟ برای نشیمن های بلندمرتبه یا این که خرد چه فرش هایی تعیین کنیم تا جلوه زیباتری داشته باشد؟ در‌این نوشته ی علمی میتوانید با طرز های درست گزینش فرش بر پایه ی متراژ منزل آشنا گردید، پس تا انتهای نوشته ی علمی با ما یاور باشید.
گونه های سایز فرش برای چینش داخلی
فرش جلوه بی نظیری به اطراف می‌بخشد و تأثیر فوق العاده ای بر چیدمان داخلی خانه دارااست. گزینش یک فرش با اندازه نامناسب می‌تواند جلوه و زیبایی دور و اطراف خانه را تا معیار متعددی کم کند و فضای شمارا زشت و ناهماهنگ علامت دهد سایز و اندازه فرش شما بایستی خیر خیلی گران قدر و خیر خیلی خرد باشد.
از طرف دیگر هیبت فرش نیز بایستی با دقت به هیبت گوشه و کنار تعیین گردد. درواقع شما بایستی هیبت و متراژ فرش را با اعتنا به هیبت و اندازه فضای خویش گزینش فرمائید. معمولاً خوب میباشد برای نشیمن هایی با متراژ ۱۲ متر با بعدها ۳ در ۴، از فرش های ۹ متری استعمال شود. برای اتاق خواب ۱۲ متری با بعدها ۶ در ۲ نیز می بایست از فرش با اندازه خرد خیس به کار گیری فرمایید.
مرسوم ترین گونه های سایز فرش معمولاً از نیم متر تا ۱۲ متر می‌باشند که با بعدها متعدد در بازار ارائه می گردند و شما میتوانید با پیش بینی جزئیات فضای خویش از فرش قابل قبولی به کار گیری نمائید.
چه‌طور اندازه مطلوب فرش برای پذیرایی یا این که نشیمن را گزینش کنیم؟
پذیرایی یکی‌از مهمترین قسمت های منزل میباشد که تعیین سایز فرش در‌این دور و بر می‌تواند روی دکورا سیون مبلمان و همینطور تعالی خیس به حیث وصال آن تأثیر متعددی بگذارد. پیش از هر چیزی شما می بایست فرش پذیرایی را در اندازه ای گزینش نمائید که بتوانید مبلمان را در محصور فرش قرار دهید.
در حالتی که فضای نشیمن شما خرد میباشد، می‌توانید از فرش ۶ متری به کارگیری نمایید و برای نشیمن های والا نیز بایستی فرش را طوری تعیین کنید که مبنا های جلوی مبل روی کناره فرش قرار بگیرد و فرش شما تحت مبل نرود. برای این فضاها فرش های ۶ تا ۹ متری آیتم های قابل قبولی می‌باشند. در صورتی‌که هم متراژ نشیمن شما خیلی زیاد میباشد و فضای بیشتری در دسترس دارید میتوانید از فرش هایی با اندازه بلندمرتبه خیس استعمال فرمائید و مبل را روی فرش قرا دهید. دقت داشته باشید که استعمال از فرش های خرد برای نشیمن هایی با اندازه و متراژ والا ابدا مطلوب وجود ندارد و جلوه نامناسبی به اطراف می‌بخشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.