شستشوی تابلو فرش در منزل

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

شستشوی تابلو فرش در منزل

۶ بازديد
تابلو فرش جزء اثاثیه تزئینی و دکوری خانه محسوب می‌شود که با گردگیری به خیر و خوبی تمیز و پاک نمی‌شود و موردنیاز میباشد هر از یکسری سالی شسته خواهد شد تا منزه و خوشگل گردد. شستشوی تابلو فرش فرمان اصلی و حساسی میباشد. قالیشویی خوب در مشهد این کالای دستباف پر ارزش و گرانبهاست، پس ما یحتاج میباشد درمورد شستشوی آن داده ها جامعی را داشته باشیم تا موجب فساد تابلو فرش نشویم.

بعضا از تابلو فرش های اصیل دارنده شناسنامه در پشت خویش می‌باشند که داده ها تابلو فرش در آن یادداشت می‌گردد. در قالیشویی های مجاز، متخصصان با دیدن شناسنامه آن داده ها سودمندی را راجع‌به طرز ی شستشوی تابلو فرش به دست می‌آورند و طبق آن شناسنامه مبادرت به شستن می نمایند. آنها فارغ از هیچ ریسکی و با داشتن داده ها اثر گذار از تابلو فرش، به شستشوی آن میپردازند. شما میتوانید به قالیشویی های مجهز و معتبری که در امر شستشوی تابلو فرش مهارت های مایحتاج را دارا‌هستند تابلو فرش خویش را بسپارید تا به نیکی آن‌ها‌را بشویند البته در شرایطی که گرایش دارید خودتان مبادرت به شستن تابلو فرش نفیستان نمائید مطالب ذیل را به شما ارائه می‌دهیم که با امداد تصاحب کردن از آن ها به راحتی تابلو فرش خویش را بشویید.

یادگرفتن شستشوی تابلو فرش در منزل با ماده های شوینده خانگی
در صدر بایستی تابلو فرش را از فریم آن غیر وابسته فرمایید. آن گاه با یک جاروبرقی منزه آن را جارو بکشید تا ذرات گرد و غبار روی تابلو فرش به خیر و خوبی تمیز شوند. از رنگ پس ندادن تابلو فرش اعتقادوباور نتایج کنید. بعد کمی شامپو فرش را در آب سرد حل کرده و یک اسفنج یا این که برس قابل انعطاف و مطلوب را داخل این محلول فرو برده و سپس روی تابلو فرش سریع بکشید و مبادرت به شستشوی تابلو فرش کنید. برای کم آب کردن تابلو فرش آن را در دور و اطراف گشوده و به دور از نوروروشنایی بی واسطه آفتاب قرار دهید تا رطوبت آن کم آب گردد. در این‌حالت رنگ گل های تابلو فرش نیز با هم ترکیب نمی‌شود.

برای کم آب شدن تابلو فرش ما یحتاج وجود ندارد که آن را به طناب معلق نمائید در‌این‌صورت ممکن میباشد تابلو فرش شما از سرازیر شد بیفتد و یا این که چروک خواهد شد. برای کم آب کردن رطوبت مازاد تابلو فرش مسلما از روشنایی بدون واسطه آفتاب خودداری کنید ولی می‌توانید تابلو فرش را وارونه بگذارید تا کم آب خواهد شد.

خطراتی زیرا پاره گی، زخم و تداخل رنگ در شستشوی تابلو فرش های دستی وجود دارااست پس با رعایت احتیاط آن‌ها را بشویید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.