روش شستشوي مبلمان چرمي

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

روش شستشوي مبلمان چرمي

۸ بازديد

طرز شستشوي مبل چرمي چه مي‌باشد؟ مبلمان چرمي قاليشويي خوب در مشهد جلوه و زيبايي خاصي به خانه ميبخشد. ولي نظافت و شستشوي اين نوع مبلمان مي‌تواند گاه بسيار سخت باشد. در‌اين نوشته‌علمي سوله قاليشويي اديب قصد داريم شيوه شستشوي مبلمان چرمي را ارزيابي كنيم.

به كار گيري از جاروبرقي:

با استعمال از جاربرقي مجموع بخش ها و زواياي مبلمان چرمي را پاك نمائيد. تا هيچ سيرتكامل زباله يا اين كه گردو غباري روي آن باقي نماند.
 


در هنگام به كارگيري از جاروبرقي از برس قابل انعطاف آن به كار گيري فرمائيد چون استعمال از برس هاي زبر قادر است موجب جراحت و قالب قالب شدن مبلمان چرمي گردد.
از دستمال ها يا اين كه گرد و خاك گير و گرد خاك هايي كه در مرحله پيش از دربين نرفته جذب نماييد.
استعمال از آب و سركه:

بك شيوه خانگي استعمال از آب و سركه ميباشد، به معيار هم اندازه آب و سركه را با هم ادغام فرمائيد. بعد از آن با يك دستمال روي مبلمان را تماما منزه نماييد. خوب ميباشد از آب جوشيده يا اين كه آب مقطر استعمال فرماييد و چون ممكن ميباشد كه آب شير دربردارنده موادي باشد كه مخلوط آن با سركه موجب جراحت به مبلمان چرمي گردد.
 


نكته : همينطور ميتوانيد به محلول فوق يه خرده روغن درخت چاي بيفزاييد تا علاوه بر پاك شدن، سطح مبل ضدعفوني و درخشان نيز خواهد شد.
 
پاك كننده هاي مهيا:
به كار گيري از پاك كننده هاي چرم جانور در بازار نيز، در حالتي كه اختصاصي مبلمان باشد سفارش مي شود و روش استعمال از آن‌ها بسيار سهل وآسان ميباشد.
واكس چرم را فراموش نكنيد:

فراموش نكنيد كه بعد از شستشوي مبلمان چرمي مسلما روي آن واكس منحصر به فرد چرم بزنيد تا مبلمان جراحت نديده و قالب قالب نشود. عالي ميباشد فورا بعد از زدن واكس از مبلمان به كار گيري نكنيد و اذن دهيد. واكس در چرم نفوذ نمايد.
دقت: در صورتيكه به قاليشويي، قالي شويي، شستشوي فرش، شستشوي مبل. خشكشويي مبلمان، اعلاشويي، شستشوي خوشخواب و … نياز داريد. به قاليشويي يا اين كه قاليشويي آنلاين رجوع كنيد. و از سرويس ها اعلاشويي استعمال فرماييد. تا فرش شما با دستگاه هاي اختصاصي شسته گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.