شستشوي مبلمان از لكه كاپوچينو

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

شستشوي مبلمان از لكه كاپوچينو

۷ بازديد

شستشوي مبلمان از لكه كاپوچينو چه‌گونه ميباشد؟ اين قاليشويي خوب در مشهد نوشته‌ي‌علمي از سوله قاليشويي اديب (قاليشويي آنلاين) را بخوانيد. تا با طرز خشكشويي مبلمان يا اين كه شستشوي مبلمان از لكه كاپوچينو بيشتر آشنا گرديد.

براي ديدن نوشته‌علمي قاليشويي و شستشوي فرش از لكه كاپوچينو كليك نمائيد.
دقت: در حالتي‌كه محصول مبلمان شما جز اجناس خاص است. مانند: زربافت، ابريشمي، رنگ ده و … به قاليشويي يا اين كه قاليشويي آنلاين مراجعه‌كنيد. واز سرويس ها شستشوي مبل يا اين كه خشكشويي مبلمان استعمال فرماييد.
مواد و وسايل لازم:دستمال يا اين كه حوله كاغذيآب گرماسفنجسطلشامپو فرشسركه سپيدلكه بردار فراهم در شكل نيازحوله نخي سپيد و منزه و كم آب

شستشوي زياد لكه هاي كار كشته مانند لكه قهوه، كاپوچينو و … مي تواند كالا پارچه مبلمان شمارا ضعيف و نازك نمايد. و يا اين كه جلوه پارچه مبل را حاد نمايد. براي اين خواسته اساسي ميباشد كه زياد پارچه مبلي را نسابيد. بلكه با ماده شوينده و تميز كننده مطلوب به شستشوي مبلمان به پردازيد.
لكه نو:در‌حالتي كه لكه نو ميباشد روي لكه يك دستمال يا اين كه حوله كاغذي قرار دهيد. و تا حد ممكن لكه را جذب نماييد. دستمال را روي لكه بگذاريد و برداريد. و لكه را به طور افقي نماليد تا لكه بسط نيابد.
براي شستشوي مبل با شامپو:دو فنجان آب گرم را با با ۲ قاشق شامپو فرش مخلوط نماييد. و به هم بزنيد تا به وضعيت فومي در بيايد. آن‌گاه با اسفنج آغشته به  مواد نام برده روي لكه مبل بكشيد. و لكه را بشوييد. در صورتي پارچه مبلمان شما مخمل يا اين كه جير ميباشد. از اسفنج زبر استعمال نكنيد. بعد با حوله سپيد و پاك و كم آب روي لكه بكشيد. و آب و رطوبت را جذب نماييد. و اثر لكه را چك كنيد. خوب ميباشد اين مرحله ۲ توشه تكرار نمائيد.
شستشوي مبل با سركه سپيد:
در صورتيكه لكه به شستشو مقاومت كرد. با نسبت ۱ به ۲ سركه سپيد را با آب گرم تركيب كنيد. و با اسفنج آغشته به محلول آب و سركه روي لكه كاپوچينو بكشيد. اين فعاليت را تكرار فرماييد تا لكه از در ميان برود.
نگران بوي سركه نباشيد. چون بازه كوتاهي بعد از كم آب شدن مبل بوي سركه نيز از في مابين ميرود.
شستشوي مبل با لكه بردار:درصورتي كه لكه به شستشوي مبل با سركه مقاومت كرد. مي بايست ازلكه بردار هاي مبل مو جود در بازار به كار گيري فرماييد. در هنگام خريد لكه بردار توجه كنيد. كه متناسب با متاع پارچه مبل شما باشد. براي لكه برداري با شوينده هاي فراهم طبق امر العمل لكه بردار كار فرمائيد.
 
اعتنا: در حالتي‌كه به قاليشويي، قالي شويي، شستشوي فرش، شستشوي مبل. خشكشويي مبلمان، اعلاشويي، شستشوي خوشخواب و … نياز داريد. به قاليشويي يا اين كه قاليشويي آنلاين رجوع‌نماييد. و از سرويس ها اعلاشويي به كار گيري نمائيد. تا فرش شما با دستگاه هاي اختصاصي شسته گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.