قاليشويي در ماه مبارك رمضان

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

قاليشويي در ماه مبارك رمضان

۶ بازديد

در اين نوشته‌ي علمي قصد داريم در ارتباط قاليشويي خوب در مشهد در ماه خوش‌يمن رمضان براي شما بنويسيم. شايد قبل از اينكه ماه مبارك رمضان آغاز شود قصد داشته باشيد. فرش خود را براي شستشو به قالي شويي ارسال فرمائيد. حتي تصميم هم گرفتيد از خدمات اعلاشويي به كار گيري فرمائيد.
 
قاليشويي در ماه مبارك رمضانبا نزديك شدن ماه ميهماني پروردگار و هدايت انسان‌ها در اين ماه پربركت. نظافت منازل و مساجد واجب ميگردد. با نزول ماه خوش‌يمن خوب هست كه با آمادگي كامل به پيشواز اين ميهماني تعالي رويم. از جمله شغل هايي كه اعمال ميشود قبل از ماه رمضان، شستشوي فرش ها و شستشوي موكت ها مي‌باشد.
همان طور كه نوع شستشو از اهميت بالايي برخوردار است. قاليشويي  با رعايت موردها اسلامي و بهداشتي، اين باور را تاكنون به مشتريان خود داده هست. كه شستشو اسلامي بوده و نبايد از اين جهت نگران باشند.
 
ماه مبارك رمضاندر ماه مبارك رمضان دل ها بيشتر به سوي آفريدگار نزديك مي شود. گويي نوروفروغ الهي مجموع شهر را شامل ميشود. هر كسي در اين ماه به اندازه سهم خود از پروردگار سپاس مي كند.
 
فضائل ماه رمضانرسول اكرم(ص) در خطبه شعبانيه فضايلي را براي اين ماه بر شمردند. از جمله اين كه مردم در آن ماه به مهماني خدا دعوت شده‌اند. شب قدر در‌اين ماه و عالي از هزار ماه مي‌باشد. احيا و نمازگزاردن در يك شب از شب‌هاي آن برابر با نماز هفتاد شب در ماه‌هاي ديگر مي‌باشد. ماه صبر است و پاداش حوصله بهشت خداست. ماه همدردي است. ماهي هست كه روزي بندگان مؤمن افزون مي شود. پاداش آنكه در اين ماه مؤمني را افطار دهد. برابر با آزادكردن مخلوق استهم چنين او، اين ماه را ماهي ميدانند. كه در صورتي‌كه ارزش آن شناخته شود انسان آرزو مي‌كند تك تك سال رمضان باشد. طبق سخن فرستاده(ص)، ماه رمضان،ماه بسته‌شدن درهاي جهنم، ماه گشوده‌شدن درهاي پرديس و ماه به زنجير كشيده شدن شياطين مي باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.