چگونه انواع لكه ها را از روي فرش تميز كنيم؟

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

چگونه انواع لكه ها را از روي فرش تميز كنيم؟

۷ بازديد

نظافت كردن فرش هاي  قاليشويي خوب در مشهد  شما يك قسمت مهمي از منزه نگه داشتن منزل شما است. با اين وجود، برخي توليد ها شوينده ممكن ميباشد مواد شيميايي داشته باشد كه براي فرش شما مضر باشد. به مكان به كارگيري از اين توليدات، مي توانيد با به كار گيري از شوينده هاي طبيعي در خانه فرش دستباف خويش را بشوييدصرف لحاظ از اين‌كه از كدام طرز را براي نظافت كردن فرش دستباف به كار گيري ميكنيد، مدام روي يك بخش كوچك و خير چندان قابل مشاهده از فرش خويش تست نماييد و شكيبايي فرماييد تا يك روز كم آب خواهد شد و در غايت مبادرت به نظافت كردن بقيه نقاط فرش بكنيد.
پاك كردن با به كارگيري از شوينده هاي طبيعي1.براي شستن فرش دستباف از آب گرم خالي در يك بخار شو به كارگيري فرماييد. آب گرم در‌اين ماشين ها مي تواند تا ترازو متعددي از كثيفي فرش شما‌را خارج بكشد و هيچ مواد شيميايي هم مايحتاج وجود ندارد.• اين نحوه براي لكه هاي پررنگ و دشوار كاربرد ندارد البته نحوه خير و خوبي براي يك شستشوي بي نقص فرش دستباف به‌حساب مي‌آيد.
2.از آب و صابون خانگي به كار گيري نماييد. صابون خانگي طبيعي مي‌تواند آيتم خير براي اين نوع شستشو باشد. اين شيوه مي تواند تا حد متعددي لكه ها را از دربين غالب شود و به هيچ عنوان هم سمي و ايراد ساز وجود ندارد. پاره اي آب با اين صابون خانگي هاي مايع تركيب فرماييد و روي فرش بكشيد.• با خويش يك حوله همدم داشته باشيد و هم‌زمان باشسشتوي فرش با محلول صابوني، با حوله كم آب روي فرش بكشيد و محلول را از فرش خارج بكشيد.• در شرايطي‌كه ماشين فرش شويي در خانه داريد، مي توانيد از اين محلول صابوني به مكان ماده شوينده شيميايي استعمال فرماييد.
3.از داروخانه ها و يا اين كه مغازه هاي تبارك يك شوينده طبيعي براي فرش دستباف بخريد. شوينده هاي متعددي در بازار وجود داراست كه طبيعي و غير سمي ميباشند. مي توانيد به طور آنلاين و يا اين كه از مغازه هاي تعالي تهيه و تنظيم فرمائيد.• هنگامي از يك كالا تجاري استعمال ميكنيد، مطلقا به بخش تركيبات و برچسب اعتقاد و باور آن نگاه نماييد.• براي كشف كردن يك شوينده طبيعي مي توانيد خصوصي به وبسايت هاي حفاظت از دور و بر زيست بزنيد كه در سمت كار هاي خويش به ساخت‌و‌ساز يا اين كه تبليغ اينگونه محصولاتي مبادرت مي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.