موم شمع را از روي سطوح چوبي پاك كنيد

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

موم شمع را از روي سطوح چوبي پاك كنيد

۸ بازديد

بعداز برداشتن پارافين ، مي بايست محل لك گرديده  قاليشويي خوب در مشهد  را با آب بشوييد. اين عمل را با ريختن يك استكان آب منزه روي حيطه اي كه منزه نموده ايد ، جاري ساختن دهيد. آنگاه محل را با چندين حوله منزه كم آب فرماييد.
دقت: در صورتي شمع شما رنگي ميباشد ، ريختن پارافين روي فرش منجر ساخت‌و‌ساز لكه هاي رنگي مي‌شود. براي از في مابين بردن اثر رنگي لكه ، از تينر به كار گيري نماييد. يك مبنا را 3 توشه باطن پارافين گرم قرار دهيد و بين لايه ها مكث فرماييد تا كم آب خواهد شد.براي از در بين بردن لكه هاي شمع از روغن گياهي به كارگيري فرمائيددر‌حالتي كه بعداز نظافت كردن هنوز يك شمع كوچك مانده ميباشد ، خوب ميباشد از روغن نباتي براي از ميان بردن لكه ها به كار گيري نماييد. براي شستن از فرش كوچك و وحشيانه فرش به كار گيري نماييد. درصورتي كه روغن گياهي نداريد ، مي‌توانيد از الكل استعمال فرمائيد.
بعداز به كار گيري از روغن نباتي يا اين كه الكل ، از شامپو فرش به كار گيري فرمائيد. 2 قاشق غذاخوري شامپو فرش + 2 قاشق غذاخوري سركه سپيد + 2 فنجان آب ولرم را ادغام كرده و محل متبوع را با اسفنج بشوييد.موم شمع تصميم به نفوذ در چوب داراست ، به اين ترتيب در اولي زمان يخ را روي موم روي مبل چوبي يا اين كه ميز چوبي قرار دهيد. يخ را نگه داريد تا موم يخ بزند. از يك ابزار پلاستيكي استعمال نماييد و موم را با تمركز از سطح بيرون نمائيد. يك قطعه يخ را به طور دايره وار روي موم مانده بماليد و آن را با احتياط برداريد تا به سطح چوب زخم نرساند.به مكان فوت كردن به موم ، شمع هاي بلند مخروطي صورت را با باكس انفجار (وسيله اي كه شمع را بي سر و صدا مي نمايد) سكوت نمائيد. يك تكه سفال را ذيل شمع ها قرار دهيد و آن را روي ميز چوبي قرار دهيد. شمع را از طاقچه كنار آينه برداريد و آنگاه آن را سكوت فرمائيد. شمع را در مكانهايي كه جريان هواي شديدي نيست پر‌نور فرماييد و اذن ندهيد كه موم هنگام سوختن بريزد. پيش از جابجا كردن موم ، اذن دهيد روي آن سرد بشود.

به مكان مردن ، شمع را با ماسوره بي سروصدا نمائيد (وسيله اي كه شمع را بي سر و صدا مي نمايد). يك تكه سفال را ذيل شمع ها قرار دهيد و آن را روي ميز چوبي قرار دهيد. شمع را از طاقچه كنار آينه برداريد و آن گاه آن را بي سروصدا فرماييد. شمع را در مكانهايي كه جريان هواي شديدي نيست پر‌نور فرمائيد تا در هنگام سوختن شمع موم نريزد. پيش از جابجا كردن موم ، اذن دهيد روي آن يخ بزند.

آموزش شمع سازی از صفر تا صد با 10 درس رایگان

به عنوان فردی که تجربه ساخت شمع را دارم، اغلب این سوال از من پرسیده می شود که چطور شمع درست می کنی؟ اکثر افراد از شنیدن این که فرایند شمع سازی چیزی بیشتر از ذوب کردن موم، افزودن عطر و رنگ و سپس ریختن آن در ظرفی فتیله دار است، شگفت زده می شوند. با این اوصاف، این کار چیزی بیشتر از هنر و در واقع یک علم است. مثل هر علمی، شما باید تحقیق و مدام آزمایش کنید تا به نتیجه درست برسید. البته چنین آزمون و خطایی زمان بر و پر هزینه خواهد بود.

ساختن شمع را چه برای هدیه دادن و چه برای خودتان یا فروش انجام می دهید، توصیه می شود که آن را جدی بگیرید. شما نمی توانید یک شمع کامل را یک روزه بسازید. در واقع، ممکن است چند ماه طول بکشد تا به رمز و راز ساخت یک شمع خوش بو و خوش ساخت دست پیدا کنید. این مقاله به شما نمی گوید که چه طور یک شمع بسازید، بلکه اصول این کار را آموزش می دهد. لیست کامل روغن های گیاهی

در واقع این مقاله روی سه ​​اصل تاکید دارد:

1-تحقیق کردن

2- تهیه مواد لازم در مقادیر کم

3- تست همه شمع ها و یادداشت برداری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.