محلول شستشوي فرش با جوش شيرين

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

محلول شستشوي فرش با جوش شيرين

۷ بازديد

ر مبنا امر العملي كه بر روي  قاليشويي خوب در مشهد  پياله شامپو فرش مندرج (ممكن ميباشد براي برندهاي متفاوت، اين ترازو گوناگون باشد) كمي از شامپو فرش را در آب ولرم حل نماييد تا كف نمايد.به ياري اسفنج، كفي كه بر روي محلول تهيه و تنظيم گرديده به وجود آمده را بر روي سطح متبوع بكشيد. اين شغل را به آرامي جاري ساختن دهيد زيرا مقصود شما از به عمل بردن شامپو فرش نظافت كردن پرزهاي فرش ميباشد.اعتنا نماييد كه ابدا نبايد خويش فاز مايع محلول شامپو فرش را بر روي فرش بكشيد. اين فعاليت سبب ساز چسبندگي سطح فرش مي گردد و از طرفي سطح آن ديرتر كم آب ميگردد. ضمن اين كه‌اين شغل شما منجر مي‌شود كه ريشه هاي قالي مرطوب بشود و تكرار يكسري باره اين عمل سبب پوسيدگي فرش شما ميشود. هنگامي كه كف هاي محلول به آخر رسيد ميتوانيد مجددا محلول را هم بزنيد تا كف بوجود بيايد و از كف آن به كارگيري فرمائيد.
يك ايده ابتكاري براي استعمال از كف نتيجه ها از شامپو فرش اين ميباشد كه محلول فراهم گرديده را در كاسه هاي خالي گرديده مايع توالت كه موقعيت فوم دارااست بريزيد تا محلول به طور كف از آن بيرون خواهد شد.حدود نيم ساعت طاقت فرماييد تا شامپو فرشي كه كشيده ايد با اكسيژن برخورد داده و ناپاك فرش را در خودش حل نمايد و با دستمال نمداري از فرآورده كتان (كه بافت زبري داراست) محلول و چرك آلود هاي حل گرديده را از سطح فرش منزه فرماييد. اين فعاليت را در سمت بر خلاف خواب قالي ايفا دهيد.

دستمال نمدارتان را پس از چنددفعه پاك كردن عوض نمائيد.
اذن بدهيد تا فرش كم آب گردد.
تا پيش از كم آب شدن فرش از منش رفتن يا اين كه نشستن بر روي آن دوري كنيد در غير اين شكل ظواهر فرش شما لكه دار مي‌شود.
بعداز كم آب شدن فرش را در سوي خواب آن با جاروي زبر يا اين كه جاروي چوبي جارو فرماييد.
به امداد يك برس گيسو راز كه ديگر از آن به كارگيري نميكنيد يا اين كه يك آبگينه پر نمك فرشتان را كتف فرماييد تا پرزها به موقعيت طبيعي خودشان قرار بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.