ويژگي يك قاليشويي خوب | نكات مهم شستشوي فرش در قاليشويي

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

ويژگي يك قاليشويي خوب | نكات مهم شستشوي فرش در قاليشويي

۱۱ بازديد

در هر منزل اهل ايران فرش از قاليشويي خوب در مشهد اجزا مهم به حساب ميآيد و از قبلي تا كنون گونه هاي فرش اهل ايران گزينه استعمال قرار گرفته اند و براي نظافت آن‌ها هم در قبل در خانه آيتم شستشو قرار مي گرفتند و به گذر زمان مجال قاليشويي ها مكان آن ها را گرفته اند. در‌اين مقاله از وب سايت قالينا براي شما در زمينه‌ي تعيين قاليشويي مطلوب بيشتر حرف كرده ايم.
خصوصيت هايي كه يك قاليشويي عالي بايستي داشته باشدشايسته ترين مجال براي شستشوي فرش از فروددين ماه تا شهريور ميباشد . چراكه در‌اين روزها به جهت آفتاب ، كم آب شدن فرش بطور طبيعي پيش آمده و فرش در ذيل آفتاب ضدعفوني گرديده و رنگ روشن و خوش بخود مي گيرد . همينطور شكستگي فرش كه نگراني مشتريان ميباشد پيش نمي آيد .
هيچ آسيبي متوجه فرش وجود ندارد . در شستشوي اتومات ، به كارگيري از مورد ها شوينده استاندارد و عدم دخالت دست ، توجه شغل را بالا ميبرد و همين مساله قابليت زخم احتمالي را از في مابين ميبرد مگر آنكه فرش كهنه يا اين كه پوسيده باشد كه در آنصورت نيز نكات ما يحتاج به استحضار مشتري رسيده و با كسب اذن و احتياط ما يحتاج ، مبادرت به شستشوي فرش مي‌كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.