آموزش نحوه شستن فرش در خانه

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

آموزش نحوه شستن فرش در خانه

۸ بازديد

فراگيري شيوه شستن فرش در خانه فرش قاليشويي خوب در مشهد يك كدام از مهم‌ترين اسباب و اثاث در منازل اكثري از ايرانيان ميباشد. اين جنس را مي‌اقتدار در بعدها و طرح‌هاي متفاوت در منازل رويت كرد. از فرش‌هاي معمولي كه براي چيدمان كف اتاق استعمال ميگردد تا پادري‌ها و تابلوفرش‌ها. ولي حفظ فرش، با اين كه به زيبايي خانه اضافه مي‌نمايد، معضل‌هايي هم به ياور دارااست. شستشوي فرش يك كدام از اين بحران‌ها ميباشد. با اين كه سپردن فرش به قاليشويي، يكي‌از رايج‌ترين گزينش‌ها در شستشوي فرش ميباشد، خيلي از اشخاص ترجيح ميدهند اين عمل را در خانه ايفا دهند. در صورتي‌كه فرشتان خيلي آلوده وجود ندارد، يا اين كه تجهيزات مورد نياز براي شستشوي فرش را در خانه داريد، درين نوشته ي علمي ياور ما باشيد تا با هم نكاتي را در باب طرز شستن فرش در منزل تحليل كنيم.
قبل از شستن فرش به چه نكاتي بايستي اعتنا كرد؟درصورتي كه تا قبل از اين تجربه‌ي شستن فرش در خانه نداشتيد، يا اين كه حتي ميخواهيد فرشي را براي اولي توشه بشوئيد، خوب ميباشد حواستان به نكاتي كه در پي مطرح مي‌گردد، باشد:
فضاي مطلوب، يكي‌از مهم ترين معضل‌هاي شستشوي فرش در منزل ميباشد. در حالتي‌كه كه در منزل‌هاي آپارتماني معاش ميكنيد و شرايط مطلوب در ايوان ساختمان براي شستن فرش در منزل مطلوب وجود ندارد، خوب ميباشد مورد‌ي قاليشويي را گزينش فرمائيد.در صورتيكه قصد داريد فرشي را براي اولي توشه بشوييد، شايد خوب ميباشد پيش از آغاز شستشو مطمئن گرديد كه فرش رنگ نمي‌دهد. براي اين عمل عالي ميباشد پيش از هر كاري پارچه‌اي مرطوب روي سطح فرش بكشيد تا از رنگ ندادن آن مطمئن گرديد.عالي ميباشد پيش از استارت به شستن فرش در منزل، به تفكر كم آب كردن آن هم باشيد. بعداز اتمام شستشو، نياز به فضايي محكم و شيب‌دار داريد تا فرش را در آنجا پهن فرمائيد كه كم آب گردد.قبل از استارت به شستن فرش در منزل، خوب ميباشد فرش را به طور كامل از گرد و غبار بتكانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.