تميز كردن تابلو فرش

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

تميز كردن تابلو فرش

۱۱ بازديد

تابلو فرش يك كدام از هنرهايي ميباشد كه قاليشويي خوب در مشهد گزينه پسند و عشق و علاقه اهل ايران ها ميباشد. اين تابلو فرش ها، فرش هايي مي‌باشند در سايز كوچك، كه همچون تابلو فريم ميگيرند و بر ديوار نصب مي نمايند. اين تابلوها علاوه بر ظواهر قشنگ و جلوه بخشيدن به فضا خانه و چينش، بها دنيوي بالايي نيز دارااست و خيلي از اشخاص تابلو فرش را براي سپرده گذاري و قيمت دنيوي آن خريداري مي نمايند.
ما در‌اين نوشته‌ي علمي همت كرديم تا نكاتي در مسئله شيوه شستن تابلو فرش در خانه و قاليشويي و پاك نگه داشتن پس از شستن در مشت شما در اختيار بگذاريم تا شما با مطالعه مطالب آن از تابلو فرش خويش به شايسته ترين نحو نگهداري و مراقبت نمائيد و قدمت تابلو فرش خويش را ارتقاء دهيد. پس تا انتهاي اين نوشته‌ي‌علمي با ما يار باشيد.
قاليشويي نوين، تحت عنوان شايسته ترين قاليشويي طهران، ترميم و شستوي گونه هاي تابلو فرش را اجرا مي‌دهد. براي مشورت كردن مجاني با كارشناسان قاليشويي تماس حاصل نماييد.
شستن تابلو فرش يكي گرفتاري هاي اساسي ميباشد كه اشخاص با آن مواجه مي باشند. چون اين تابلوهاي دكوري به گذر زمان فرصت گرد و غبار و كثيفي را به خويش جذب مي نمايند و براي اينكه جلوه و زيبايي آنان به ياد ماندني باشد بايستي به نظافت كردن و نگه داري از آن دقت ويژه اي نمود. در‌اين نصيب از نوشته‌ي علمي شيوه شستن تابلو فرش در خانه را آيتم آناليز قرار ميدهيم.
براي شستن تابلو فرش در خانه در بالا بايستي فرش را از فريم جداگانه نمائيد.بعد به خواسته از ميان بردن گرد و غبار روي آن، فرش را جاروكشي فرمائيد. در مرحله آن‌گاه بعد از آزمايش كردن بافت و عدم رنگ پس دادن آن، از شامپو فرش براي شستن تابلو فرش به كارگيري نمائيد. شامپو فرش را باطن آب سرد حل نمائيد و توسط يك اسفنج قابل انعطاف يا اين كه پارچه قابل انعطاف به آرامي بر روي تابلو فرش كشيده و آن را پاك فرماييد. آن گاه جهت كم آب كردن آن، تابلو فرش را روي زمين و بدور از فروغ و روشنايي بي واسطه خورشيد قرار دهيد تا رطوبت درون آن از دربين برود و به خير كم آب خواهد شد. اين كار سبب ساز عدم مخلوط رنگ هاي تابلو فرش با يكديگر ميشود.نكاتي اصلي در رابطه شستن تابلو فرش در منزل در هنگام شستن تابلو فرش بايستي به‌اين نكته داشته باشيد كه شست و شوي گونه هاي تابلو فرش ها با يكديگر گوناگون ميباشد، چون كيفيت بافت و كالا آنان با يكديگر نيز تفاوت داراست. به صورت نمونه شست و شو و نظافت كردن تابلو فرش دستباف نسبت به بقيه محصول هاي ماشيني متعدد ميباشد و ممكن ميباشد در حين شستن تابلو فرش در خانه، رنگ پس دهد.
پس در هنگام شستن مي بايست به آن اعتنا بيشتري نمود. براي آزمايش و متوجه شدن اين زمينه عالي ميباشد پيش از شستن تابلو فرش در خانه با يك دستمال تر كه بوسيله آب ولرم مرطوب گرديده، بر روي حيطه كوچكي از تابلو فرش بكشيد، در شكل رنگي شدن دستمال، تابلو فرش از خويش رنگ پس مي‌دهد و شايسته ترين شغل اين ميباشد جهت شست و شو تابلو فرش خويش را به يك قاليشويي داراي اعتبار بسپاريد و در غير اين شكل و عدم رنگ دهي بافت فرش در شكل گرايش مي‌توانيد آن را در خانه بشوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.