فرش ابریشم مصنوعی را در خانه بشوریم؟

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

فرش ابریشم مصنوعی را در خانه بشوریم؟

۱۱ بازديد
عاقلانه میباشد که فرش های ابریشم تصنعی و مصنوعی را در منزل نشویید قالیشویی خوب در مشهد چون یک نادرست در شستشوی این فرش های گران بها ممکن میباشد منجر ضربه مالی سنگینی خواهد شد.
در تحت به نکات شستشوی و لکه بری فرش با نخ ابریشم تصنعی و مصنوعی در خانه اشاره می‌شود:
جهت لکه بری فرش از محلول رقیق گردیده ۲۰ درصد سفید کننده با آب سرد و یه خرده تاید به کارگیری نمائید و با پارچه پنبه ای یا این که اسفنج آغشته بدین محلول در جهت خواب فرش روی محل متبوع بکشید.
جهت شستشوی کلی از کف شامپو فرش به کار گیری فرمائید و تنها در هر توشه شستشو هم راستا و بوسیله پارچه پنبه ای این عمل را اجرا دهید و از شستن فرش ابریشم به طور گردشی و فشار در قسمت ابریشمی پرهیز کنید.
با دست کشیدن بر روی فرش و با ریختن آب همه مواد شستشو را از آن بیرون نمایید؛ آب آیتم به کار گیری برای شستن فرش ابریشم تصنعی بایستی سرد یا این که ولرم باشد.
برای برداشتن لکه های رنگی از سطح فرش از سودای خالص به کار گیری فرمایید و در انتها با یک دستمال پاک و سپید سودای باقیمانده را از سطح فرش گردآوری فرمائید.
برای کم آب کردن سطح لکه‌گیری گیری گردیده از حرارت به کارگیری نکنید و فرش را در مسیر جریان هوا قرار دهید تا کم آب خواهد شد.
بعداز اتمام عملیات شستشوی فرش را لوله نکنید و پرزهای فرش را به وسیله دستمال نخی یا این که حوله ای بگیرید و بعد فرش را از پشت در نوروروشنایی بی واسطه خورشید قرار دهید‌.
در مرحله پایان بعداز کم آب شدن فرش آن را بر روی زمین پهن فرمائید و بوسیله برس فرش فرش را در جهت خواب آن برس بزنید تا به شرایط نخستین خویش بازگردد.
با سپردن گونه های فرشهای ابریشمیتان به قالیشویی افرا از درخشندگی و چگونگی بافت فرش خویش بعد از تحویل رضایت بدون نقص خواهید داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.