۳ روش مختلف برای از بین بردن بوی شیر روی مبل!

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

۳ روش مختلف برای از بین بردن بوی شیر روی مبل!

۱۰ بازديد
به کارگیری از جوش شیرین: این ماده میتواند با رطوبت و چربی شیر ادغام گردیده قالیشویی خوب در مشهد و آن ها را از مبل غیروابسته نماید. بنابراین بوی شیر نیز از در بین رفته و فضای اتاق تمیز میگردد. برای این فعالیت مورد نیاز میباشد پودر جوش شیرین را به زمان یک سری ساعت روی محل لکه‌های شیر یا این که سرتاسر مبل پاشیده و به به عبارتی شرایط نگه دارید. بعد با رتبه توانمند جاروبرقی جارو کرده و آن را از روی مبل توده فرمایید.
سرکه سپید: این مایع جذاب و قدرتمند نیز از سایر موادی میباشد که میتواند اثرات چربی و بوی شیر روی مبل را از دربین برنده شود. برای این عمل ما یحتاج میباشد ادغام سرکه و آب نیم‌ گرم را به نسبت یک واحد سرکه در مقابل ۴ واحد سرکه مخلوط و روی محل آلوده و کثیف گردیده با شیر اسپری نمائید. بعد از سپری شد حدود ۴ ساعت و چنددفعه تکرار این فعالیت، محل را با دستمال مرطوب گردیده با اب منزه نموده و شکیبایی فرمائید تا تماما کم آب گردد.
دمنوش و دانه‌های قهوه: این دو ماده به‌ویژه قهوه، با بوی تند و خاصی که دارا‌هستند، قادرند بوی شیر روی مبل را جذب نموده و از محل بیرون نمایند. برای این شغل کافی میباشد هر کدام از این مفاد را در ظرفی قرار داده و در اطراف محل لکه شیر قرار دهید. با این شغل بوی شیر جذب گردیده و دور و بر از این اختلال رهایی پیدا می‌نماید.
در کنار کلیه این نحوه‌ها، قالیشویی‌های دارای اعتبار و مجاز نیز در کنار شما می باشند تا با طریق‌های ماهر و شستشوی اصولی، فارغ از جراحت به مبل آن را از بوی بد و خطاها ناشی از آن رها نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.