پاک کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش و ۳ روش آسان برای انجام…

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

پاک کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش و ۳ روش آسان برای انجام…

۱۴ بازديد
خلال جابجایی فرش به قالیشویی برای شستشو و نظافت کردن لکه شیر قالیشویی خوب در مشهد کاکائو از روی فرش، شیوه های معمولی‌خیس و راحت‌تری هم وجود داراست که فرصت و هزینه کمتری از ما میگیرد. ولی پیش از جاری ساختن هر مورد از این شیوه‌ها، بد وجود ندارد به نکاتی درباره این شغل اعتنا داشته باشید.
نکته نخستین اینکه با دقت به بافت پروتئینی و چرب شیر، گرما قادر است موجب لخته شدن آن و دشوارتر شدن تمیز کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش خواهد شد. بر این محور نیاز به به کارگیری از محلول آب سرد با ماده های شوینده را نباید از حافظه موفقیت.
گزینه سپس اینکه رفع لکه در کمترین فرصت و قبل از منعقد شیر و جایگزین شدن آن در لابلای الیاف فرش قادر است تاثیرات مثبت این فعالیت را صدچندان نماید.
به کار گیری از محلول جوش شیرین و آب سرد یکی این نحوه‌هاست که با پاشیدن آن بر روی لکه شیرکاکائو جدید اعمال میشود.
طریق آن گاه به کارگیری از محلول آمونیاک و آب سرد، گشوده هم بر روی لکه جدید میباشد. برای تمیز کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش بدین نحوه بایستی بعداز پوشیدن دستکش، پاره ای آمونیاک را با اب سرد ادغام کرده و با برس یا این که دست روی لکه بمالید. آن گاه با اب سرد مالش دهید و تا تمیز شدن بدون نقص ادامه دهید.
کاربرد شوینده‌های آنزیم‌دار نیز شیوه دیگری میباشد که به نظافت کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش یاری متعددی می‌نماید. این آیتم نیز بعداز تمیز کردن شیرکاکائو با یک دستمال پاک از سطح فرش و به وسیله محلول شوینده با آب سرد قابل اجراست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.