معایب شستشوی فرش با شامپو فرش

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

معایب شستشوی فرش با شامپو فرش

۸ بازديد
تا به حالا گردیده‌است که فرش‌های خویش را با شامپو فرش بشورید قالیشویی خوب در مشهد ولی بعداز دوران کوتاهی بعداز شستشو، متوجه گردید که لکه‌ها مجدد ظواهر شدند؟ در صورتی اینگونه اتفاقی برای شما افتاده میباشد بایستی بگوییم که صرفا نیستید. این حادثه بسیار رایج میباشد. به خصوص هنگامی که فرش را با استعمال از شامپو فرش و طریق آبکشی سنتی شستشو می‌دهید. در اینجا قرار میباشد به برخی از دلایلی که منجر می شود، ضررهای شستنِ فرش با شامپو فرش بیشتر از فواید آن باشد می پردازیم.
فرش پس از شستشو با شامپو فرش بدتر از قبلی به لحاظ میرسد
این نوشته‌ی‌علمی به بعضی از دلایلی که لکه‌ها میتوانند برای بازه زمانی کوتاهی بعداز شستشو فرش با شامپو فرش مجدد ظواهر شوند، اشاره می‌نماید. ما به تشریح دلایل مهم تولید لکه‌ دوباره فرش و اقداماتی که می توانید برای دوری از همچین وضعیتی اعمال دهید، می‌پردازدیم.
قالیشویی چلسی دارای تخصص شستشوی گونه های فرش
سوله قالیشویی چلسی کرج عضو قانونی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارنده سوله ای مجهز با ماشین آلات مجموع اتومات مهیا ارائه کیفیت بالا ترین سرویس ها شستشوی فرش در سراسر کرج.
تصویب پیشنهاد آنلاین
با تخفیف ویژه
تخفیف ویژه
سرویس ها قالیشویی
نشتِ آب
لکه‌هایی که به جهت نشتِ آب مجدد ظواهر میشوند از ذیل الیاف فرش سرچشمه میگیرند. در اینگونه مواقعی لکه مهم، الیاف فرش را آلوده و کثیف کرده و به پشت و پایین آن نیز نفوذ کرده می‌نماید. هنگام همت برای خلاص شدن از شر یک لکه سرسخت، به احتمال زیاد به فرش در مرحله آبکشی رطوبت می‌دهید. شستن بیش تر از حد فرش میتواند باعث به اشباع شدن فرش از آب گردد و به آب اذن دهد تا به پشت فرش نفوذ نماید. آن گاه آب مازاد شستشو با لکه عمیقا ترکیب میگردد و سبب ساز تغییر و تحول رنگ و کثیفی می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.