شستن فرش خیلی کثیف

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

شستن فرش خیلی کثیف

۷ بازديد
فرش‌ها کالایی میباشند که دائما پایین پای ما قرار دارا هستند قالیشویی خوب در مشهد و در معرض کثیفی فراوان قرار گرفته‌اند. جاروبرقی مکرر و نظافت کردن زمان‌ای عمیق‌ میتواند قدمت هر فرش را ارتقاء دهد. درین مقاله قرار میباشد به طرز نظافت کردنِ فرش‌های خیلی آلوده و کثیف بپردازیم. این ترفندها می توانند به راحت‌خیس کردن شغل شما و ارتقاء ارتفاع قدمت فرش یاری نمایند.
شیوه های پاک کردن فرش‌ خیلی آلوده
فرش‌ها بایستی به صورت عمقی پاک شوند تا خاک هنگفت آنان از در بین برود، الیاف بازیابی شوند و رنگِ آن پر‌نور‌خیس خواهد شد. شما میتوانید در منزل و با وسایلی که به آسانی یافت می گردد، فرش‌های خویش را به طور عمقی پاک
نمایید.
قالیشویی چلسی کارشناس شستشوی اشکال فرش
کارگاه قالیشویی چلسی کرج عضو قانونی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارنده کارگاه ای مجهز با ماشین آلات مجموع اتومات فراهم ارائه باکیفیت ترین سرویس ها شستشوی فرش در سراسر کرج.
تصویب پیشنهاد آنلاین
با تخفیف ویژه
تخفیف ویژه
سرویس ها قالیشویی
سرکه سپید
پیش از اعمال هر کاری، آغاز با تمرکز فرشِ خویش را جارو بکشید. در صورتیکه این شغل را ایفا ندهید ممکن میباشد در زمانِ تمیزکاری اساسی خاک به عمقِ فرش نفوذ نماید. لکه گیری را نیز فراموش نکنید. برای استارت آغاز محلول آب سرد و سرکه را در یک بطری اسپری به نسبت ۳ به مخلوط نمائید.
محلول را حوزه‌ به حوزه‌ بر روی فرش اسپری فرمایید. اذن دهید پنج دقیقه بماند تا کثیفی‌ها را تجزیه نماید. از یکدست نخی برای نظافت کردن محلول از روی سطح فرش امداد بگیرید. هر توشه که حیطه‌ای را منزه می کنید، پارچه را شسشتو دهید. همت فرمائید در و پنجره‌ها را گشوده بگذارید یا این که در فضایی آزاد این شغل را جاری ساختن دهید تا هوا جریان داشته باشد و فرش به خیر کم آب گردد.
جوش شیرین و نمک
آغاز فرش را جاروبرقی بکشید و لکه گیری نمائید. در یک پیاله یا این که سطل خرد، مخلوطی یک به یک از جوش شیرین و نمک صحیح نمائید. با یک اسپری، آبِ خالی را به باطنِ آن ترکیب اسپری و ادغام نمایید. روی فرش این ادغام را بپاشید. تلاش نمائید کارتان را از کناره فرش آغاز نمائید. آن‌گاه با یک اسپری بر روی آن نصیب از فرش که جوش و شیرین و نمک را ریخته‌اید، آب بپاشید. فرش بایستی خیلی مرطوب باشد البته خیر در حدی که تماما تر خواهد شد. از یک برس به کار گیری فرمائید و مواد را عمیق‌خیس روی الیاف فرش بکشید. پس از این‌شغل، با یک حوله ترکیب را از سطح فرش تمیز نمایید. آن گاه اذن دهید کم آب گردد و در انتها جاروبرقی بکشید تا جوش شیرین‌های مانده منزه شوند. پس از اجرا این فرایند فرش بویِ جدید‌ای پیدا می‌نماید و پر‌نور‌خیس می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.