شست‌وشوی فرش به روش مدرن

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

شست‌وشوی فرش به روش مدرن

۷ بازديد
ممکن میباشد زردیِ رجوع ناپذیری بر شیوه فرش بر جا بگذارند. قالیشویی خوب در مشهد همینطور به کارگیری از دستگاه‌های آبگیر و شلاق هم موجب زخم دیدن بافت فرش شود. کم آب کردنِ فرش در شیوه سنتی روبه‌روی نوروفروغ آفتاب و در دور و بر گشوده ایفا میگیرد که شیوه جالبی برای این شغل وجود ندارد. چون منجر می شود فرش در معرض آلودگی‌های محیطی باشد. جابجا کردنِ فرش در طرز سنتی با به کار گیری از نیروی انسانی اعمال می گیرد که خویش عاملی میباشد برای زخمِ فرش.
این نحوه برای فرش‌های ماشینی، طرز قابل قبولی وجود ندارد. ولی درصورتی که فرش‌های دستی، دیرین و عتیقه دارید بایستی از طریق سنتی برای شستنِ آنها به کار گیری نمایید. به شرطی که فعالیتِ شست‌وشو بوسیله کارشناسان و متخصصان با تجربه و باسابقه صورت بپذیرد.
شست‌وشوی فرش به طرز امروزی
قالیشویی‌ها نیز از امروزی شدن دولت ها بی‌سود نبوده‌اند و امروزه شستن فرش‌های گران بها خانه با دستگاه‌ها و تکنولوژی توسعه یافته اعمال میگردند. در شست‌وشوی فرش به شیوه امروزی از مایع‌های منزه کننده به کارگیری می‌گردد که ضمن شستن تار و پودِ فرش، زردشدگیِ مواد تمیز کننده کهن را هم ندارد. شست‌وشوی فرش نیز با دستگاه جاری ساختن میشود و منجر می شود تا بر تاثیر خطای انسانی، آسیبی به فرش وارد نشود. انتقال فرش‌ها نیز مغایر شست‌وشوی فرش به نحوه سنتی با امداد نادرست اجرا میشود. در غایت کم آب کردنِ فرش‌ها به وسیله گرمکن و در فضای بسته شکل می گیرد. این خصوصیت یاری می‌نماید تا حتی‌در هوای بارانی نیز فرآیند کم آب کردنِ فرش‌ها صورت بپذیرد. به علاوه سطح ها فرش به طورِ یکسان کم آب میشود. در انتها فرش سوای هیچ آسیبی در پوششی مطلوب بسته بندی و به مشتری تحویل داده می گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.