پس مانده‌های شامپو فرش

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

پس مانده‌های شامپو فرش

۷ بازديد
لکه‌هایی که به جهت پس باقیمانده‌ها مجدد ظواهر می گردند قالیشویی خوب در مشهد از داخل خویش الیاف فرش هنگامی که حقیقتا آلوده و کثیف می‌باشند و نو پاک گردیده‌اند منشاء می گیرند. در اینگونه مواقعی، پاره ای از صابون خانگی ، شامپو فرش یا این که بقیه مواد تمیز کننده آیتم به کارگیری در پروسه شستشوی سنتی در فرش شما باقی میماند. در فیض، بعد از کم آب شدن فرش، بقایای آن باقی میماند.
از آن جایی که پس باقی‌مانده صابون خانگی و شامپو فرش چسبناک میباشد، کثیفی را جذب می‌نماید. این دستور به ویژه در حوزه‌‌های مالامال تردد خطر زاست، چون هر توشه که فردی روی فرش خط مش می‌رود، کثیفی پاهایش به پس ما‌نده شامپو فرش بر روی الیاف فرش می‌چسبد.
این سخنان توضیح میدهد که چرا فرش‌هایی که با نحوه‌های سنتی و به عنوان مثال با شامپو فرش پاک می گردند، تخت گاز آلوده میگردند. حتی در‌حالتی که فرش را جاروبرقی بکشید، این فعالیت سبب ساز آزاد شدن خاک چسبیده به شامپو فرش‌هاس باقی‌مانده باطن الیاف نمیشود. به حیث می رسد که به عبارتی لکه‌ها مجدد ظواهر میگردند، ولی واقعیت این میباشد که خاک و غبار جدیدی میباشد که به بقایای شامپو فرشِ روی الیاف فرش می‌چسبد.
در انتها
این موردها دلایل مهم بدتر شدن ظواهر فرش شما بعد از نظافت کردن میباشند. در شرایطی‌که به محض کم آب شدن فرش، لکه‌هایی را مشاهده کردید، نشتِ آب به احتمال زیاد تقصیرکار میباشد. به عبارت معمولی‌خیس، نشتِ آب از تر شدن بیشتراز حد فرش و پشت آن نتیجه ها میگردد. در صورتیکه یکسری هفته بعد از شستشوی فرش لکه‌ها ظواهر شدند، محتمل‌ترین انگیزه آن باقی‌ماندن بیشتراز حد شامپو فرش میباشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.