جاروبرقی کشیدن به صورت مرتب و خوب.

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

جاروبرقی کشیدن به صورت مرتب و خوب.

۶ بازديد
جارو برقی منظم یک راه و روش بی آلایش برای محافظت پاک کردن فرش ها میباشد. قالیشویی خوب در مشهد در شکل گرایش با کشیدن ۳ توشه جارو برقی در زمان هفته منزه شدن و درخشان شدن فرش را مشاهده خواهید کرد. جارو برقی کشیدن منظم سبب جذب گرد و خاک های انباشته شده در عمق فرش می‌شود و خلال تمیزی فرش گرد و خاک را نیز از عمق فرش خارج می کشد و این آیتم برای مراقبت تندرست فرش شما نیز اثر بسزایی داراست.
ترفند بی آلایش ی جارو کشیدن فرش؛ به آرامی جارو کشیدن و با حد اکثر اقتدار جاروبرقی شما میباشد. عملکرد فرمائید صرفا در جهت خواب فرش جارو برقی نکشید و جارو برقی کشیدن را یک توشه از بالا به تحت و بلعکس و یکبار هم از چپ به راست و بلعکس اعمال دهید. این نحوه جارو کشیدن منجر می‌گردد تک تک گرد و غبار باطن فرش جذب جارو برقی خواهد شد.
۵. غربال و کیسه جارو برقی خویش را به صورت منظم ردوبدل و منزه فرمائید!
اینکه جارو برقی شما از مدلهای دیرین و یا این که تازه میباشد و توان بده بستان و یا این که شستشوی کیسه ی آنرا دارید مسلما به طور تر و تمیز آنرا بده بستان نمایید و در شرایطی‌که امکان شستشو دارااست آنرا تر و تمیز بشورید. این مبادرت به پاک خیس گردیده و جذب گرد و غبار یاری بسزایی میکند.
و همینطور غربال های هوای جارو برقی ها به گذر زمان مجال گرد و خاک را جذب خویش میکنند و قابلیت هوا رسانی و مکش جارو برقی افت می نماید. ردوبدل این غربال های هوا ضمن اینکه به قدمت جارو برقی شما میافزاید همینطور در نظافت کردن و کشیدن تک تک گرد و غبار نیز اثر بسزایی دارااست.
یک ترفند برای نظافت کردن اثر گذار وجود داراست، جارو کشیدن را به آرامی اجرا دهید. قسمتهایی از فرش که ترافیک بالایی در آنجا ها میباشد را به آرامی هرچه کل خیس جارو بکشید و قسمتهایی که ترافیک رفت آمد پاره ای داراست را معمولی جارو بکشید و تنها روی آن را جارو نمائید. گام زدن روی فرش منجر می‌گردد کثیفی و گرد و خاک به باطن فرش نفوذ نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.