کیفیت شستن فرش ماشینی در منزل

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

کیفیت شستن فرش ماشینی در منزل

۴ بازديد
کیفیت شستن فرش ماشینی در منزل
او‌لین مرحله در شستشوی  قالیشویی خوب در مشهد فرش ماشینی روی هم گذاشتن گردو غبار روی آن با جاروبرقی میباشد. بعد فرش را بر روی یک سطح پاک و دشوار پهن کرده و با به کارگیری از شوینده هایی مثل ریکا، پودر صابون خانگی و یا این که پودر های لباسشویی حل گردیده در آب و آب ولرم و یک برس قابل انعطاف آغاز به شستشوی آن نمایید. بعد فرایند آبکشی و کم آب کردن را همچون فرش های دستبافت اعمال دهید.



طریق تمیزکردن فرش با شامپوفرش
در حالتی که فرش‌تان خیلی آلوده و کثیف وجود ندارد، میتوانید از شامپوفرش برای برای تمیزکاری و براق کردن فرش تان به کارگیری نمائید. برای اینکار آغاز روی فرش را با جاروبرقی پاک نمایید. بعد طبق راهبرد روی بطری، شامپو فرش را با کمی آب ولرم ادغام کرده و با یک اسفنج بر روی سطح فرش بکشید. در غایت با یک دستمال پاک استارت به پاک کردن سطح فرش فرمائید. اعتنا داشته باشید که تا‌هنگامیکه فرشتان تماما کم آب نشده هیچ گاه روی آن روش نروید و یا این که روی آن ننشینید به این دلیل که آلودگی را بیشتر جذب می نماید.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی: طرز حفظ از کاپشن چرمی| نکات مفیدی که می بایست بدانید!


طریق تهیه و تنظیم شامپو فرش خانگی
در صورتی به شوینده های صنعتی آلرژی دارید می‌توانید شامپوفرش را خودتان در خانه تنظیم فرمایید. برای تهیه و تنظیم شامپو فرش یک سری طریق بی آلایش و سهل وآسان وجود داراست. اولی طرز تشکیل داد شامپوفرش، ادغام سرکه سپید و جوش شیرین میباشد که بسیار کاربردی بوده و به سادگی اکثر لکه های روی فرش را منزه می نماید. دومی طرز مخلوط هیدروژن پراکسید، ریکا و یک پیمانه آب میباشد. شما میتوانید با افزودن یه خرده جوش شیرین به‌این مخلوط، بوی بد فرش را نیز از فی مابین غالب شود. اما فراموش نکنید پیش از به کار گیری از هر نوع شوینده ای به طبع آن را روی کناره ای از فرش آزمون فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.