شستشوی فرش با بخارشوی

در اين وبلاگ مي توانيد سوالات خود مربوط به قاليشويي را ببينيد

شستشوی فرش با بخارشوی

۵ بازديد
در صورتی شستشوی قالی با بخار اصولی صورت پذیرد قالیشویی خوب در مشهد و از مواد و پودر قالیشویی دارای اعتبار مصرف شود این نحوه قابلیت و امکان پذیر میباشد، شستشوی فرش با بخار یک شیوه تمیز کننده بدون نقص شناخته گردیده در سراسر عالم میباشد که ۹۷ درصد خاک و گرد و غبار فرش گرفته میگردد و فرش به طور لایه لایه از بالا تا ذیل منزه می گردد.
این یک سیستم رطوبتی میباشد که در آن از رطوبت مقداری برای شستن فرش به کار گیری میگردد. این سیاق برای شستن فرش هایی که به شدت آلوده می باشند کاربرد داراست در واقع قطرات ریز آب داغ که با محلول شوینده ادغام گردیده‌اند پایین فشار شستشو با بخار به عمق پرز های قالی و فرش تزریق میشوند.
گاهی در قالیشویی ها طریق بخارشوی برتری داراست چرا که شوینده هایی که در قالیشویی به طرز کم آب کن استعمال میگردد سالم آن‌ها و همچنین گوشه و کنار زیست را به خطر می اندازد. آب داغ این دستگاه برای پاک کردن هر محلول تمیز کننده کافی میباشد.
این سیستم همچنان توانگری حذف و گردآوری ماسه های مو جود در الیاف فرش را داراست،همچنان درصورتی که در طی سال فرشهای شما چرک الود نشده‌اند. می توانید با بخارشوی تطهیر ایفا دهید. با به کار گیری از یک اسپری منزه کننده بر سطح فرش پیش از عملیات مکش در غایت یک فرش کم آب و منزه ارائه میشود.
طریق شستشوی فرش با بخار
در‌این سیستم پاک سازی با بخار فرش به طور کامل منزه می‌گردد.
آغاز بوسیله جاروبرقی بر روی سطح فرش گرد و غبار بیرون می گردد و آنگاه دستگاه قالیشویی شوینده دترجنت را روی فرش اسپری می نماید. بعد از آن آب گرم روی سطح فرش و همچنان تک تک فرش با آلودگی ها و غبار ها ادغام گردیده و شوینده ها را بر روی الیاف فرش فعال میکند.
برای فرش هایی که الیاف پشم یا این که طبیعی و دارا هستند از مواد اسیدی و برای فرش هایی که الیاف تصنعی و مصنوعی دارا‌هستند.
از مواد قلیایی به کار گیری می‌شود، آن گاه یک جاروبرقی آب آن را می کشد.
فرصت کم آب شدن فرش بسته به الیاف فرش و نوع امکانات شستشو متغیر میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.